Dyrektor WCNJiK przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji w siedzibie WCNJiK w poniedziałki w godz. 14.00-16.00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty z pracownikiem WCNJiK pod nr telefonu: 261 845 708.
Skargi, wnioski i petycje można składać:
- pisemnie na adres:
Dyrektor Wojskowego Centrum Normalizacji, Jakości i Kodyfikacji
ul. Nowowiejska 28A
00-909 Warszawa;
- za pośrednictwem e-PUAP:
wniosek WCNJiK;
- złożyć osobiście w siedzibie Wojskowego Centrum Normalizacji, Jakości i Kodyfikacji w godz. 7.45-15.15;
- faksem na nr 261 845 891;
- pocztą elektroniczną na adres: wcnjk@ron.mil.pl.
Ważne!
Skarg, wniosków i petycji nie przyjmuje się telefonicznie.
Rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji:
Zasady rozpatrywania skarg i wniosków określają przepisy:
- działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
- decyzji Nr 250/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 czerwca 2015 r. w sprawie organizacji w resorcie obrony narodowej systemu skargowo-wnioskowego.
Zasady rozpatrywania petycji określają przepisy:
- ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach.